»Glasba me ne zanima samo v smislu nastopanja. Z glasbo želim narediti nekaj dobrega za družbo in v tem smislu bi kaj spremenil na svoji poti, izkoristil bi več priložnosti za delo v tej smeri. Ampak življenje nas pelje svojo pot in zdi se mi, da me je peljalo po lepi poti.«
»Glasbene pisarne so pogosto organizirane v obliki konzorcijev, v katere so vključeni vsi ključni udeleženci, ki se neposredno ali posredno dotikajo domačega glasbenega prostora.«
»Izvozna pisarna bi lahko na začetku pomagala s financami in znanjem, s katerim bi izvajalcem zagotovili podporo (mogoče celo večletno), da lahko delajo na prisotnosti v tujini in šele potem bi se lahko spremljali neki resni rezultati.«
»Vrstijo se izumi novih elektronskih instrumentov, UI bo neprestano prisotna tudi pri ustanovitvi novih vmesnikov, razvoju ‘razširjene realnosti, ‘virtualne realnosti’, ‘spleta stvari’ ... Zlata doba elektronske glasbe bo šele prišla, saj z več strani dobiva spodbudne impulze.«
»Zdi se, da je Gorigorja nekako na kožo pisana nekoliko bolj razrahljana progresivna zvočna slika, ki raje premleva širna gorovja z nekaj strmimi prepadi kot pa nenehno nagnetene ceste ali pa denimo namrščeno samodisciplino, ki pogosto ždi nekje v zatilju ali pa kar v ospredju bendov s tovrstnim, ultraprogresivnim metalskim zvokom.«
»To, da nismo žanrska zasedba, ima svoje prednosti in slabosti. Za veliko poslušalcev je to prav osvežujoče. Vendar pa je lahko kdaj tudi težavno v smislu, kako se pozicionirati, kako se osredotočiti na primerne festivale, promotorje in tako naprej.«
»Pesem je nastala kot priredba narodne pesmi 'Za turškim gričem', ki smo jo našle v pesmarici na polici nad kuhinjsko mizo. Proces se je zaključil, ko se okrog nas dogaja svet, ki kakor da ni naš. Nastalo je delo, ki ga pošiljamo v podporo in pogum vsem zatiranim, ki se borijo za svoj obstoj.«
»Nabor v večini prvikrat javno dostopnih posnetkov zgladi 'vsiljeno motnjo diskontinuitete, predstavo, da se je alternativna scena porodila s pankom in njegovimi nadaljnjimi pojavi in surogati, ter kontrakulturo sedemdesetih poveže z alternativo 80. le v kontinuiteto, ki traja.'«
»kakor koli že bi skušali opisati zaobjete godbe na kompilaciji in umestiti avtorje in izvajalce, je popolnoma jasno to, da so bili vsi sestavni del in oporniki ljubljanske oziroma slovenske alternativne scene, kar iz zgodovinske distance spodbuja k preizpraševanju vlog, krajev, pomenov in pojavov tedanje scene, ki je bila z množico takšnih in drugačnih akterjev, skupin in grupacij izrazito inkluzivna.«